Tato stránka slouží k podání informací o nestandardním chování systémů nebo jako
pomoc pro osoby, které jsou nováčky v celním řízení. Zde naleznete rady, jakým
způsobem postupovat při těchto modelových situacích.
Pokud nenaleznete
potřebné rady zde, můžete kontaktovat pracoviště
HelpDesku.
Obdrželi jste chybovou zprávu? Zde vám pomůžeme s analýzou:
Jak poznám režim (tranzit, export, import) ze zahraničního MRN:
Mám technický problém, nemohu elektronicky komunikovat s CS
- Využívám aplikaci Web klient eDovoz
- Problém může být také v tom, že VAN operátor nebo Celní správa má vyhlášenu
nedostupnost
- Nemohu použít Web klient: přejdu na Havarijní postup dle
popisu v mém povolení zjednodušeného postupu
Další pomůcky:
Aplikace '
Výpočet dle Taric'
Žádost o povolení elektronické komunikace pro celní řízení je k dispozi v elektronické podobě ve formě inteligentního formuláře zde.
Webový klient:
Dokumentace ke vstupním operacím:
- formulář pro papírové podání SD/ESD - dle článku 12) odst. 2) SP 18/2009 lze v havarijním postupu podat SD/ESD na formuláři DÚZB/SPÚZB, jejichž vzory jsou uvedeny v přílohách 45i a 45j prováděcího nařízení
Seznam certifikovaných výrobců SW:
Praktické informace: