Změny v nové verzi aplikace:
2.2.0

Uživatelské rozhraní

  • možnost definovat zástupce s nestandardním DIČ (zahraniční osoba v ČR neevidovaná)
  • omezení archivace – archivovat lze pouze soubory hlášení zpracované celní správou, na které přišla odpověď
  • přidaná možnost přímého mazání nových a neodeslaných souborů hlášení
  • uživatelsky přívětivější ošetření chyby "Aplikace není korektně nakonfigurovaná"

    Validace
  • nová validace: měnové zlato může vykazovat pouze ČNB

    Systémové změny
  • rozšíření obnovy dat ze serveru – při obnově dat se nastavují aktuální hodnoty pro generátor pozic hlášení (zamezení vzniku hlášení s duplicitním identifikátorem)
  • korekce hodnot pro generátor pozic hlášení po načtení archivovaného souboru hlášení
  • oprava formátování času při generování InstatXML souboru hlášení (použití 24 hodinového formátu namísto 12 hodinového formátu)

InstatDesk - CZ 1. Požadavky na systém Počítač musí být vybaven minimálně procesorem Pentium 400 MHz nebo ekvivalentním a pamětí 512 MB. Počítač by měl disponovat aktivním připojením na Internet, bez připojení ho lze využívat pouze v omezené míře. K dispozici musí být operační systém Windows s nainstalovaným Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 , který je ke stažení například zde.
2. Nová instalace Nejdříve dekomprimujte 2 soubory z souboru InstatDesk_x_x_x_CZ.zip do vámi zvoleného prázdného adresáře a poté vlastní instalaci spusťte souborem Setup.exe. Dále postupujte podle pokynů instalačního procesu. Po úspěšné instalaci spustíte program  vyplníte  kmenová data a provedete v menu aplikace  Pomůcky / Synchronizace číselníků / Online ze serveru
3. Rei
nstalace - přechod na novou verzi - Před instalací nové verze, si nezapomeňte provést zálohu a ukončit starší verzi aplikace. - Dále postupujete stejně jako v bodě 2. Nová instalace - po úspěšné reinstalaci a spuštění aplikace nezapomeňte provést v menu aplikace   Pomůcky / Synchronizace číselníků / Online ze serveru InstatDesk - CZ aktuální verze ke stažení  InstatDesk-CZ_2_2_0.zip
4. Problémy s instalací InstaDesk Pokud se vám nezdaří instalace aplikace InstaDesk z jakéhokoliv důvodu, použíjte následující archiv. Jedná se o předinstalovanou verzi, kterou stačí dekomprimovat a překopírovat na místní disk.
Předinstalovaný InstatDesk - CZ : InstatDesk-CZ_2_2_0_PREINST.zip Před instalací nové verze, si nezapomente si provést zálohu

Poznámka:
V případě zamítnutí hlášení z důvodu zaslání ze starší verze aplikace InstatDesk, postupujte po nové instalaci nové verze podle následujícího návodu : Oprava odmítnutého hlášení

Stránka byla publikována dne: 7. 11. 2019 8:13