Tato stránka slouží k podání informací o nestandardním chování systémů nebo jako pomoc pro osoby, které jsou nováčky v celním řízení. Zde naleznete rady, jakým způsobem postupovat při těchto modelových situacích.
Pokud nenaleznete potřebné rady zde, můžete kontaktovat pracoviště
HelpDesku.
Obdrželi jste chybovou zprávu? Zde vám pomůžeme s analýzou:
Potřebuji znát stav svého podání (dle MRN nebo LRN):
Jak poznám režim (tranzit, export, import) ze zahraničního MRN:
Mám technický problém, nemohu elektronicky komunikovat s CS
- Využívám aplikaci Web klient NCTS/ECS
- Problém může být také v tom, že VAN operátor nebo Celní správa má vyhlášenu nedostupnost
- Nemohu použít Web klient: přejdu na Havarijní postup dle popisu v mém povolení zjednodušeného postupu
Seznam certifikovaných výrobců SW: