Tato stránka slouží k podání informací o nestandardním chování systémů nebo jako pomoc pro osoby, které jsou nováčky v celním řízení. Zde naleznete rady, jakým způsobem postupovat při těchto modelových situacích.

Pokud nenaleznete potřebné rady zde, můžete kontaktovat pracoviště ECR HelpDesku.
 

Obdrželi jste chybovou zprávu? Zde vám pomůžeme s analýzou:

 

Potřebuji znát stav svého podání (dle MRN nebo LRN):

 

Jak poznám režim (tranzit, export, import) ze zahraničního MRN Identifikace režimů v čísle MRN

 

Mám technický problém, nemohu elektronicky komunikovat s CS

  • Využívám aplikaci Web klient NCTS/ECS
  • Problém může být také v tom, že VAN operátor nebo Celní správa má vyhlášenu nedostupnost
  • Nemohu použít Web klient: přejdu na Havarijní postup  dle popisu v mém povolení zjednodušeného postupu

Seznam certifikovaných výrobců SW:

 

Název SW 
NZ SERVIS s.r.o. Osvědčení
Asseco Solutions s.r.o. Osvědčení
Admija Osvědčení

NetGenium s.r.o.

 NetGenium

BluJay Solutions GmbH BluJay_NCTS BluJay_NCTS_en

Stránka byla publikována dne: 26. 7. 2019 8:36